Tegye ki a jó oldalát: Tippek és trükkök a hírnév menedzsmenthez

Tegye ki a jó oldalát: Tippek és trükkök a hírnév menedzsmenthez

 

Ha bármilyen online jelenléttel rendelkezik, akkor bizonyára aggódik a hírneve miatt az interneten. Az emberek által a neten elmondott dolgok akár igazak, akár nem, megalapozhatják, akár tönkretehetik Önt. Szerencsére van néhány óvintézkedés, amellyel megvédheti magát. Olvasson tovább, hogy megtudja, melyek ezek.

Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, nézze meg, hogy mennyi mindenre van szüksége, ha egyáltalán van rá szüksége. Keressen rá vállalkozására a Google segítségével. Megjelennek a negatív találatok? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.

Ha közösségi médiaoldalakat használ, képesnek kell lennie arra, hogy nyomon kövesse az egyes posztok sikerét. Számos olyan program áll rendelkezésre az interneten, amely segít nyomon követni a vállalkozásával kapcsolatos említéseket. Ezek a programok arról is tájékoztatják Önt, ha egy felhasználó megosztja az Ön posztját barátaival és családtagjaival.

Üzleti hírnevét úgy is nyomon követheti, hogy online kereséseket végez vállalkozására. Így képet kaphat arról, hogy mit látnak az emberek, amikor Önre keresnek. Ügyeljen arra, hogy különös figyelmet fordítson mind a webes, mind a képi találatokra. A képek megmutatják, hogy milyen grafikák kötődnek az Ön cégéhez az interneten.

Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van a cégnevére. Azt szeretné, ha a Google felismerné üzleti honlapját, mint a vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalt. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozíciót foglalná el az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyet egy Wikipedia-cikk vagy valamilyen blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.

Vállalkozása hírnevének javításának egyik jó módja, ha megkéri a szolgáltatásával vagy termékével elégedett ügyfeleket, hogy írjanak pozitív véleményt a blogján vagy a weboldalán. Arra is megkérheti őket, hogy mondjanak valami jót a cégéről olyan oldalakon, mint a Linkedl.

Legyen átlátható. Egyes vállalatokat azzal vádolnak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.

Vállalkozása online hírnevének javítása érdekében optimalizálja a weboldalakat a megfelelő keresőkifejezésekkel. Ez általában az Ön cégneve lesz. A keresőmotorok szeretik a tekintélyt. Ha Önt tekintélynek tekintik, a keresőmotorok felemelhetik webhelyét a keresési eredmények között.

Az online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira szoruljanak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.

Legyen ott, ahol az ügyfelei vannak. Menjen el bármelyik étterembe vagy más létesítménybe, ahol az ügyfelek tartózkodhatnak. Ha elmegy oda, ahová az ügyfelei járnak, jobban megismeri őket, és képes lesz minőségi szolgáltatást nyújtani. Sokan jobban érzik magukat társasági környezetben, és nagyobb valószínűséggel lesznek veled szemben nyitottak.

Most, hogy elolvasta ezt a cikket, láthatja, miért olyan fontos az online hírneve. Ne hagyja, hogy mások tettei befolyásolják vállalkozása sikerét. Fogadja meg az imént adott tanácsokat. Gondoskodjon arról, hogy online hírneve most és az elkövetkező években is megmaradjon.