Sfaturi grozave pentru îmbunătățirea marketingului articolului

Sfaturi grozave pentru îmbunătățirea marketingului articolului

„Să scrii sau să nu scrii?” --Nu asta este întrebarea. Dacă ești un scriitor la inimă, vei scrie. Întrebările sunt: ​​„Ce?” și „Pentru cine?” Dacă scrii doar cu gândul la tine, probabil că vei primi scrisori de respingere. Ai nevoie de o abordare diferită, una care să vizeze un anumit public.

Păstrați-vă conținutul actual și asigurați-vă că conținutul mai vechi este atemporal. În timp ce lucrurile se schimbă tot timpul, încercați să adăugați un link actualizat la articolele vechi. Dacă vizitatorii găsesc mai întâi articole vechi cu informații învechite, ei pot găsi cu ușurință versiunea actuală prin linkul implementat. Profitați de faptul că aveți opțiuni pe site-ul dvs. care permit cititorilor să organizeze articolele după cele mai recente și după conținut similar.

Dacă sunteți un expert într-un subiect, informați-l pe cititorii dvs. de la început. Cititorii sunt mult mai probabil să ia în serios ceea ce spui și să-și investească timpul în a citi ceea ce ai scris pe această temă dacă ești expert. Nu te lauda cu ei, dar nici nu-ti ascunde experienta.

Mulți oameni cred (nu fără motiv!) că trebuie să-și producă propriul conținut pentru a se angaja în marketingul de articole de succes. Amintiți-vă că ceva talent este necesar pentru a fi un bun scriitor. Puteți înțelege mecanica corectă a scrisului fără a putea forma o propoziție fluidă. S-ar putea chiar să vă atragă atenția că tocmai ați văzut aliterație. Dar trebuie să fii capabil să manipulezi eficient cuvintele pentru a fi un bun scriitor. Acesta nu este ceva pe care te naști știind, ci cunoștințe dobândite.

Rescrieți articolul pentru fiecare trimitere. Pentru a învinge politicile de „fără duplicare” ale motorului de căutare, pur și simplu reformulați ușor articolul de fiecare dată când îl trimiteți. Schimbați-l suficient încât să nu pară a fi același articol, iar motoarele de căutare vor oferi mai multe back-link-uri, câte unul pentru fiecare trimitere nouă pe care o scrieți.

Lucrați la numărul de cuvinte. Un articol bun nu trebuie să fie prea lung pentru a fi distractiv sau prea scurt pentru a fi informativ. Directoare de articole diferite doresc articole de dimensiuni diferite, de asemenea. Majoritatea caută articole între trei sute și opt sute de cuvinte, așa că dacă rămâi în mod constant cu cinci sute, ar trebui să fii bine.

Fii un copil poster pentru frecvență. Postați articole noi cât de des puteți. Acesta este cel mai rapid și mai ușor mod de a dezvolta noi cititori și de a face ca motoarele de căutare și bazele de date de articole să se concentreze asupra dvs. Cu cât actualizați mai mult cu informații noi, cu atât mai multe articole vor apărea, atrăgând noi cititori.

Asigurați-vă că utilizați instrumentele disponibile pentru a maximiza vizibilitatea articolelor dvs. Există instrumente care vă pot trimite articolele în mai multe directoare în același timp. Unele dintre acestea costă bani, dar există unele care sunt gratuite. Urmărește-le pentru a obține o modalitate ieftină de a construi cititori.

Rămâneți cât mai original posibil, cu conținut unic în scrisul dvs. Când scrii cu personalitate, cititorii tăi vor deveni mai implicați în autenticitate și calitate. Cititorii dvs. se vor extinde odată ce publicul dvs. dezvoltă o apreciere pentru propriul stil și abordare personală.

Asigurați-vă că vă dați seama că niciun articol pe care îl aveți dreptate nu va fi aprobat. Acest lucru este important pentru că nu doriți să vă creați speranțe. Doar faceți tot posibilul să scrieți articolul. Asigurați-vă că ați verificat ortografia și gramatica și luați-vă timp pentru asta.

Acum că ați aranjat tipul de publicații pentru care veți scrie articole, sunteți pregătit pentru un nou început. Ai o imagine a cititorului pentru care scrii. Este posibil să primiți în continuare scrisori de respingere, dar ar trebui să primiți și unele acceptări.