Hogyan lehet javítani a cikk marketinggel
Hogyan lehet javítani a cikk marketinggel
A siker bizonyos kulcsai megtalálhatók a cikkmarketingen keresztül. Az, hogy marketing karrierje elején van vagy később találja meg ezeket a siker kulcsokat, teljesen Önön múlik. De ha készen áll arra, hogy megtanulja, mi hiányozhat a cikkmarketingnél, nézze meg ezt a cikket, és ismerkedjen meg a marketinggel.
Tájékoztassa hallgatóságát termékeiről egy EBook vagy egy online kiáltványban. Informatív és hasznos módon foglalkozzon egy bizonyos kérdéssel. A cél az, hogy a közönség elolvassa a könyvet, és élvezze. Említse meg termékeit, mint olyanokat, amelyek segíthetnek azoknak az embereknek, akiket érdekel a könyv.
Amikor cikkeket ír egy cikkmarketing stratégia részeként, győződjön meg arról, hogy azok informatívak. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és az összekapcsoláshoz, mint ahhoz, hogy a potenciális ügyfelek elolvassák a cikkeket, minden cikket úgy kell kezelnie, mint egy értékesítési ütem vagy egyszeri lehetőséget, hogy elnyerje az ügyfél bizalmát.
A láthatóságának növelése és a cikkek piacra dobásának jó módja az, ha vendég blogbejegyzéseket ír más blogokra. Keresse meg azokat a bloggereket, akik olyan témáról írnak, amely releváns a cikkei számára, és kérdezzék meg, hogy írhat-e vendégposztot. A bejegyzés végén feltétlenül tegyen egy linket a webhelyére.
Kerülje el az automatizált tartalomgenerátorok használatát cikkmarketing-kampányok indításakor. Bár sok gyorsan megírt cikket kaphat így, a minőség valószínűleg gyenge lesz. Ezen tartalomfarmok közül sok nem használ megfelelő angol nyelvet. Írja meg saját cikkeit. Meg fogja tapasztalni, hogy cikkei jobbak lesznek, és gyakorol.
Ne sértsen törvényeket, különösen a szerzői jogok megsértését. Szinte minden keresőmotor tartalmaz egy felelősséget kizáró nyilatkozatot, miszerint betiltják a törvénysértő webhelyeket. Ha rendszeresen más webhelyekről lopnak tartalmat, akkor tiltottnak találja webhelyét. Tartsa egyedileg tartalmát, hogy még a tiltás lehetőségét is elkerülje.
A cikkben nagyon fontosak a bevezetések és a következtetések. Szeretné általános módon megismertetni az olvasót az alábbi tartalommal, és ezáltal az olvasó úgy érzi, mintha bármelyik tantárgy kapcsolódna hozzájuk. Ezt követően röviden összefoglalja, mit érintett a cikk, és hozzáadta az utolsó cselekvésre ösztönzést.
Sok cikk, amelyet ír, nem lesz hatékony, de ez nem azt jelenti, hogy törölnie kell vagy el kell bújnia előle. Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyja őket lógni. Lehet, hogy egyszer felhasználhatja őket valamire.
A cikk címe talán a legfontosabb része a marketing egész szövegének. Ez nem azt jelenti, hogy nem szabad egyformán összpontosítania a szöveg törzsére, de a címe lesz az első, amit az emberek elolvasnak. Ha a cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy behúzza őket, akkor az emberek soha nem fogják elolvasni a cikket.
A fülbemászó cím messzire visz. A cím felkelti az olvasók figyelmét. Próbáljon olyan leíró szavakat beírni, amelyek arra is alkalmasak, hogy terméke jobban hangozzon, mint a versenytársai. Olyan szavakat adjon hozzá, mint garantált, csodálatos, egyedi, bevált. Vegye ki a szinonimaszótárat, és álljon elő olyan szavakkal, amelyek megragadnák a figyelmét, ha fogyasztó lenne.
A cikkmarketing sikereinek nem minden egyes kulcsa valóban hatalmas gazdagsághoz vezet, ezért ne közelítsen erre, mint bármilyen típusú gyors meggazdagodásra. A cikkben szereplő információk ugyanakkor pontosak és hasznosak is, és minél gyorsabban hajtják végre ezt a bölcsességet, annál gyorsabban kezdhetnek profitálni.
supershop,valhalla,xiaomi redmi note 9 pro,huawei p30 lite,gamer szék
1. supershop
2. valhalla
5. gamer szék
supershop,valhalla,xiaomi redmi note 9 pro,huawei p30 lite,gamer szék