Megmutatjuk, hogyan lehet sikeres a közösségi média marketing
Megmutatjuk, hogyan lehet sikeres a közösségi média marketing
A közösségi hálózat egy hatékony eszköz, amely az élete számos területén használható. Bár a közösségi hálózatokat használhatja, hogy lépést tartson régi egyetemi szobatársával, nem biztos, hogy ugyanazt a médiát lehet használni hirdetései fokozására. Ez a cikk felvázolja, hogyan használhatja ki a közösségi média marketing erejét vállalkozása számára.
A vállalkozás reklámozásának jó módja a Twitter. Ha ismeri a rendszer használatát, a Twitter segítségével több száz, vagy akár több ezer embernek teheti ki vállalkozását. Szánjon rá időt, és tanulmányozza a hashtagek, kulcsszavak és minden egyéb Twitter használatával kapcsolatos dolgot.
Az egyik szabály, amelyet kerülni kell a közösségi média marketingje során, ne bosszantsa ügyfeleit. Egyes marketing szakemberek ezt úgy teszik meg, hogy folyamatosan olyan üzeneteket küldenek ügyfeleiknek, amelyekre valóban nincs szükségük. Ez bosszanthatja olvasóit, és azt okozhatja, hogy nem akarják meglátogatni webhelyét, különösen, ha mindig üzenetekkel bombázza őket!
Nyugalom, ez csak egy online beszélgetés. Most ez a kommunikációs csatorna. A közösségi média az új csatorna, és mindössze annyit kell tennie, hogy leül és beszél az ügyfeleivel. Ez az, amit akarnak, és amire szüksége van.
Győződjön meg arról, hogy az összes bejegyzés és cikk tetején van egy Facebook gomb. Ezzel a gombbal olvasói könnyen megoszthatják tartalmukat a Facebookon. A legtöbb ember nem szeretné megosztani a tartalmát a Facebookon, ha át kell másolnia és beillesztenie egy linket.
Hozzon létre több profilt ugyanazon a webhelyen. Lehet például egy oldala a közösségi oldalakon az Ön vállalkozása számára, valamint egy profiloldal egy kitalált karakter számára, amelyet kabalájaként használ. Előfordulhat, hogy minden oldalon egy kicsit más célközönséget tud elérni.
Támogassa a közösségi oldalakon futó különleges ajánlatokat. Az emberek nagyobb valószínűséggel találják meg önt a Facebookon, ha több tartalomhoz férnek hozzá, és jobb kedvezményeket kaphatnak. A közösségi média használatával lehetőséget ad ügyfeleinek, hogy megismerjék Önt, mint egyéniséget, és többet megtudjanak termékeiről és márkájáról.
A közösségi média marketing sikeres használatához kreatívnak kell lennie. Ugyanaz az anyag, értékesítés, ajánlatok és tartalom végső soron annyira bosszantja az ügyfélkörét, hogy eltávolítják Önt az oldaláról. Ha a dolgokat frissen és érdekesen tartja, gondoskodik arról, hogy többet is visszatérjenek, ami több értékesítést jelent.
Használja ki a vállalati márkanevet a közösségi oldalakon. Használja a cég logóját avatarként vagy háttérként profiloldalain. Ugyanazt a színpalettát használja minden közösségi média fiókjában. Ez lehetővé teszi, hogy követői bízhassanak és tudják, kiket hallgatnak és követnek. A következetesség előnyös márkaépítést jelent az ön azonosításában és abban, hogy kitűnjön versenytársai közül.
Ha a közösségi oldalakat, például a Facebookot használja marketing célokra, ne tegyen közzé naponta többször. Bizonyított tény, hogy sok potenciális ügyfél túlterheltnek és bosszúsnak érzi magát, amikor a nap minden órájában folyamatosan frissül egy cég. Csak három jelentős tartalomfrissítésre kell korlátozódnia, amelyek minden nap fontosak lesznek ügyfelei számára. Ha bármilyen más tartalmat szeretne közzétenni, várjon vele holnapig.
Mint látható, a közösségi média marketing megvalósításának nem kell nehéznek, sőt unalmasnak lennie. A közösségi média marketing új módja annak, hogy megszólítsa a jelenlegi és új ügyfeleket, miközben lehetővé teszi az őszinte és nyílt kommunikációt Ön és ügyfelei között. Hozzon létre üzleti oldalt kedvenc közösségi oldalain, és még ma élvezheti az expozíciót.