Legyen jobb az e-mail marketing, így profitálhat

Legyen jobb az e-mail marketing, így profitálhat

Hogyan szerezhet új ügyfeleket korlátozott költségvetéssel? Ennek egyik módja az e-mail marketing. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan működik az e-mail marketing. Ennek a cikknek az a célja, hogy elinduljon.

Kövesse a kapcsolattartókat, akikkel a kiállításokon találkozott. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és hívja fel őket néhány héten belül a találkozást követően. Használja az utólagos hívást, hogy jelentkezzen be kapcsolattartójával, és kérdezze meg tőle, szeretné-e e-mailben megkapni marketing hírlevelét.

Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, feltétlenül küldjön egy e-mailt, amelyen egy boldog születésnapi üzenetet is talál. Az e-mailben tüntessen fel egy kérést, amely felszólítja a személyt, hogy menjen egy adott helyre. A végződés tartalmazhat egy linket, amely azt mondja neki, hogy rákattintva lehet előfizetővé válni.

Biztosítson kiutat az előfizetőknek. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket e-mailjeibe vagy webhelyére, hogy lehetővé tegye számukra, hogy töröljék magukat a listáról. Úgy is be kell állítania a listát, hogy az előfizetőket eltávolítsa, miután bizonyos számú üzenet nem válaszolt vagy nem reagált a címzettől. Ez megakadályozza, hogy e-mailjei bosszantóak legyenek az érdektelen feliratkozók számára, és megőrzi arculatát.

Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába folyjanak, fontolja meg, honnan küldi őket. A legjobb, ha gyakran küldünk ismert és stabil IP-címekről. Az új IP-helyekről érkező hirtelen hullámok gyanút kelthetnek, sőt az internetszolgáltatók blokkolásához és feketelistákhoz vezethetnek.

Ahhoz, hogy e-mail marketingkampányai valóban hatékonyak legyenek, minden üzenetnek egyértelmű cselekvésre ösztönzésre van szüksége. Ha például egy új terméket reklámoz, ösztönözze az ügyfeleket, hogy közvetlenül az adott termék oldalára menjenek. Másrészt, ha új értékesítést hirdet, akkor világosan el kell magyaráznia, hogyan használhatják ki az ügyfelek az eladás előnyeit.

Nem szabad alábecsülni annak fontosságát, hogy ne felejtse el használni a márkaépítést e-mail marketingkampányában. Mivel ez igaz, időt és energiát kell fordítania egy olyan e-mail sablon megtervezésére, amely tartalmazza az Ön logóját és bármit, ami megkülönbözteti Önt a tömegtől. Ez elősegíti a márka ismertségét az előfizetők körében.

Ha hatékony marketinges e-mailek küldéséről van szó, Önnek kell a legnagyobb kritikusnak lennie. Minden egyes e-mailt el kell olvasnia, amelyet hozzáad a rotációhoz. Ha nehéznek találja befejezni egy e-mailt, hogyan várhatja el, hogy a potenciális ügyfelek inspirációt kapjanak tőle? Ezenkívül tartsa lekötve régi olvasóit e-mailjei gyakori hozzáadásával és frissítésével.

Legyen határozott cselekvésre ösztönzése e-mail marketingkampányában, és helyezze azt láthatóvá. Nem szabad megnehezítenie e-mail olvasóinak, hogy pontosan tudják, mit akarnak tőlük. Ha túl nehéz kitalálni, akkor az e-mail valószínűleg gyorsan törlődik. Ehelyett kínáljon fel egy világos cselekvésre való felhívást, és nyújtson be olyan módon, amelyet nem lehet kihagyni.

Könnyítse meg a leiratkozást. Tegye jól láthatóvá a leiratkozási linket az e-mailben, lehetővé téve, hogy valaki ne kapjon e-mailes marketinget. Így kisebb az esélye, hogy feljelentést kapjon kéretlen levelek küldése miatt. Továbbá, ha valaki leiratkozott, ne kövesse el azt a hibát, hogy továbbra is e-mailt küld neki: ez valószínűleg panaszt fog okozni.

Az e-mail marketing egy piszok olcsó és nevetségesen egyszerű módja annak, hogy rövid időn belül növelje ügyfélkörét. Az alacsony költségek miatt érdemes kipróbálni az e-mail marketinget. Ha alkalmazza a fenti tippeket, látni fogja az eredményeket.